ANALIZA

Jest jednym z najważniejszych elementów opracowanego przez nas Systemu PHARMA360o.

Etap ten pozwala między innymi na lepsze przygotowanie firmy naszego Klienta do warunków panujących w otoczeniu konkurencyjnym, przy czym szczególny nacisk kładziemy na kwestie dotyczące odpowiedniego badania strategii w celu modyfikacji już istniejącej lub zaproponowania nowego planu strategicznego w celu maksymalizacji założonych celów sprzedażowych.

W oparciu o zebrane wcześniej dane prowadzimy analizę makrootoczenia, a następnie poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi marketingowych umiejętnie wspieranych metodami stosowanymi w strategicznym wywiadzie biznesowym prowadzimy głęboką analizę otoczenia konkurencyjnego, rynków docelowych, kanałów marketingowych, produktów i ofert oraz potrzeb i pragnień klientów.

Opracowany przez nas System PHARMA360o pozwala przeprowadzić niezwykle kompleksową i szczegółową analizę dzięki umiejętnemu zastosowaniu na potrzeby marketingu wyrafinowanych narzędzi analizy przestrzennej.
Rozwiązanie to jest autorskim projektem naszych ekspertów, którzy specjalizują się w projektowaniu rozwiązań informatycznych dla potrzeb badania i analizy otoczenia konkurencyjnego.

ana

© 2020 PHARMA 360
Back to top

Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce więcej

TTa strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć tą obsługę ciasteczek.

Zamknij