STRATEGIA DLA PRODUKTU

Na podstawie badania potrzeb konsumentów i zbierania informacji o rynku określamy potrzeby i preferencje nabywców oraz ustalamy ceny produktów, analizujemy sytuację rynkową pod kątem działań marketingowych.
Oceniamy konkurencję wykorzystując w tym celu również analizę porównawczą produktów firmy i konkurencji dla budowania najlepszej strategii marketingowej.
Dostarczamy dane precyzujące cele marketingowej komunikacji produktowej niezbędnej do kształtowania linii produktów.
Prowadzimy współpracę z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie oraz analizujemy i oceniamy wyniki sprzedaży, dzięki czemu utrzymujemy stały kontakt z klientami i szacujemy dane rynkowe związane z produktem.
Dostarczamy informacje zarządowi i kadrze kierowniczej przez przygotowanie specjalnych raportów i analiz, opracowanie prognoz sprzedaży (krótko- i długofalowych), udzielamy odpowiedzi na pytania oraz wyjaśniamy wątpliwości i niejasności.

© 2019 PHARMA 360
Back to top

Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce więcej

TTa strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć tą obsługę ciasteczek.

Zamknij