SZKOLENIA

Innowacyjne podejście do marketingu, w którym wykorzystujemy na szeroką skalę analizę otoczenia konkurencyjnego, Inteligentną Lokalizację i Pricing, pozwala nam zaproponować również szkolenia w tym zakresie.

Szkolenia

W ramach Systemu PHARMA360o analizujemy również strukturę i działania pracowników Państwa firmy, dzięki czemu będziemy w stanie przeprowadzić szkolenia, które nauczą zespół korzystać nie tylko z informacji dostępnych na zewnątrz organizacji, ale również w jej wnętrzu. Jednocześnie szkolenia pozwalają w znaczący sposób podnieść bezpieczeństwo informacyjne firmy.

  • Szkolenia z zakresu pozyskiwania i ochrony informacji oraz metod analizy biznesowej.
  • Szkolenia zespołu odpowiedzialnego za badanie i analizę otoczenia konkurencyjnego.
  • Pozyskiwanie informacji o konkurentach w działaniach zespołu marketingowego – wywiad marketingowy.
  • Organizacja systemu pozyskiwania informacji z wnętrza własnej organizacji.
  • Szkolenia w zakresie zdobywania i weryfikacji informacji o podmiotach gospodarczych i osobach w relacjach biznesowych.
  • Bezpieczeństwo informacyjne i bezpieczeństwo fizyczne w przedsiębiorstwie farmaceutycznym.
  • Procedury neutralizacji zagrożeń dla ochrony marki farmaceutycznej.
Inteligentna Lokalizacja bazująca na narzędziach GIS daje ogromne możliwości, pomagamy ją lepiej zrozumieć
i zastosować – szkolimy m. in w zakresie :

  • Czym są narzędzia Inteligentnej Lokalizacji,
  • Zastosowanie Inteligentnej Lokalizacji w branży farmaceutycznej – wyzwania, organizacja, koszty i korzyści,
  • Budowa i zarządzanie narzędziami GIS w przedsiębiorstwie – rozwiązania szyte na miarę.
Podczas szkoleń kursanci poznają najnowszą wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii wyboru, którą można wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe klientów. Pokazujemy, w jaki sposób użyć w praktyce analizę wartości ekonomicznej w celu maksymalizacji zysku firmy. W jaki sposób zmierzyć, a także wpłynąć na gotowość klientów do zapłaty. Szkolimy między innymi z metod dowiadywania się jaki poziom cen akceptują klienci oraz w jaki sposób zróżnicować ofertę od konkurencji i sprzedawać drożej.

  • Pricing produktów w oparciu o wartość.
  • Wyznaczanie optymalnej ceny produktu.
  • Strategie i taktyki cenowe optymalizujące zysk.
  • Skuteczne wprowadzanie podwyżek cenowych.
  • Psychologia postrzegania cen.
  • Skuteczne negocjacje cenowe. Obrona wartości.
  • Analiza elastyczności cenowej produktów – case studies.
  • Analiza ROI promocji – case studies.
© 2019 PHARMA 360
Back to top

Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce więcej

TTa strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć tą obsługę ciasteczek.

Zamknij