SZYMON SZACIŁŁO-KOSOWSKI

Strategy & media specialist

SZYMON SZACIŁŁO-KOSOWSKI
Strategy & media specialist

Manager z blisko 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej.
Pracował i zarządzał pracą zarówno w mniejszych agencjach reklamowych jak i w dużych sieciowych obsługujących największe budżety reklamowe. W swojej karierze realizował kampanie reklamowe takich firm jak: IKEA, Canon, Nikon, Sony Ericsson, Coty, Lek Polska, Reckitt Benckiser, Valeant a także wiele innych. W pracy stara się zawsze szukać innowacji i nowych możliwości , stale próbuje łamać konwencje i standardy rynkowe motywując otoczenie do nieustającego rozwoju.

Praca zespołowa to jego domena – oddany zasadzie, iż wygrywamy i przegrywamy zawsze razem. Uważa, że indywidualiści i ekscentrycy są potrzebni ale tylko pod warunkiem, że potrafią pracować w zespole.
Jego specjalnością jest strategiczne planowanie i praca koncepcyjna w ramach projektów klientów a także wskazywanie kierunków rozwoju własnej firmy .

Od 2009 roku współtworzy Agencję Quattro por Quattro , pełniąc funkcję jej Prezesa aktywnie kreuje kierunki rozwoju spółki a także odpowiada za realizację projektów agencji pod kątem strategicznym. Wspiera też pracę poszczególnych działów agencji na etapie koncepcyjnym i wykonawczym.

Obecnie zajmuje się wdrażaniem projektu PHARMA 360 ze szczególnym uwzględnieniem realizacji projektów z pogranicza wywiadu biznesowego i marketingu, uważa, że jest to niewątpliwie unikalne połączenie i przyszły kierunek rozwoju dla obu dziedzin ekonomii.


© 2019 PHARMA 360
Back to top

Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce więcej

TTa strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć tą obsługę ciasteczek.

Zamknij