WEJŚCIE NA RYNEK

Robimy analizę danego sektora pod kątem marketingowym przy wykorzystaniu analizy otoczenia konkurencyjnego wspartą monitoringiem zmian legislacyjnych, najważniejszych mediów oraz kluczowych gremiów opiniotwórczych.
Weryfikujemy dane dotyczące kluczowych partnerów biznesowych i kontrahentów, korzystając z narzędzi marketingowych i wywiadu biznesowego.
Wspieramy proces doboru pracowników na wybrane stanowiska przy uwzględnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa biznesowego.
Realizujemy doradztwo strategiczne w oparciu o zbiór metod badawczych „Action Research”, w szczególności skierowane do działów marketingu i sprzedaży.
Wykorzystujemy narzędzia Inteligentnej Lokalizacji realizując analizy wielokryterialne danych przestrzennych z zastosowaniem metodologii i narzędzi Geographical Information Systems (GIS), w ty również projekty geomarketingowe.

© 2019 PHARMA 360
Back to top

Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć obsługę ciasteczek w przeglądarce więcej

TTa strona wykorzystuje pliki cookies dla wygody użytkowników. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko temu, ale możesz wyłączyć tą obsługę ciasteczek.

Zamknij